Kayıtlı Aramalar
Kısa Açıklama
Kayıtlı Aramalar özelliği, serB2B kullanıcılarının admin panelinde Ürünler, Müşteriler, Siparişler gibi tüm listeleme sayfalarında özel filtreler oluşturarak bu aramaları kaydetmelerine olanak tanır. Kayıtlı aramalar sayesinde hem iç süreçlerde hızlı ve verimli erişim sağlanır hem de belirli filtrelenmiş ürün listeleri müşterilere özel olarak sunulabilir.
Kayıtlı Arama Oluşturma
Kayıtlı aramalar oluşturmak için listeleme yaptığınız bir sayfada, önce filteleme yapın ve ardından Aksiyon Bar'daki Aramayı Kaydet butonuna basarak kaydı tamamlayın.
Kayıtlı Aramaları Görüntüleme
serB2B yönetici panelinizin Ayarlar menüsünden Ayarlar > Kayıtlı Aramalar bölümüne gidin ve kayıtlı aramalarınızı listeleyin.

Örnek : Ürünler sayfasındaki kayıtlı aramaları görüntüleyelim.

Kayıtlı Aramaları Düzenleme
serB2B yönetici panelinizin Ayarlar menüsünden Ayarlar > Kayıtlı Aramalar bölümüne gidin ve kayıtlı aramalarınızı listeleyin. Kayıtlı aramanızın ismini değiştirmek Düzenle butonuna tıklayarak aşağıdaki adımları izleyin.
Adım Adım Kılavuz
- Arama Kayıt Adını Değiştirin.
- Erişilebilir olması için kutucuğu işaretleyin ve aktif edin.
- Kaydet butonuna basarak işlemi tamamlayın.

Kayıtlı Aramaları Silme
serB2B sisteminizde mevcut olan veya yeni oluşturduğunuz kayıtlı aramaları görüntülemek ve silmek için yönetici panelinden Ayarlar > Kayıtlı Aramalar bölümüne gidin. Silmek istediğiniz kayıtlı arama satırındaki Düzenle butonuna tıklayın. Ardından sayfanın sağ üst kısmında bulunan iconuna tıklayın ve silmek için onaylayın.

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
-
Kayıtlı aramaların sayısı sınırlı mı?
Hayır. Sistem üzerinde oluşturabileceğiniz kayıtlı arama sayısında bir sınırlama yoktur.
-
Kayıtlı aramalarda yaptığım değişiklikler anında uygulanır mı?
Evet. Kayıtlı aramalarda yapılan düzenlemeler kaydedildikten sonra hemen geçerli olur ve tüm ilgili sayfalarda yansıtılır.
Kaynaklar
İletişim
Herhangi bir soru veya destek talebi için, destek ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.