Ana içeriğe geç

serCRM

Bazı müşteriler ilk siparişini verdikten sonra uzun süre sisteme giriş yapmayabilir. Bu özelliğimiz sayesinde bu tür müşterileri kolayca tespit edebilir, onlar hakkında notlar alarak gerekli aksiyonları planlayabilirsiniz.

1. Bu ekran ne işe yarar?

Pasif Müşteri Listesi ekranı, daha önce sipariş vermiş ama belirli bir tarihten sonra sisteme hiç giriş yapmamış müşterileri listeler. Böylece ilgilenmeniz gereken müşterileri kaçırmazsınız.

2. Nasıl kullanılır?

  1. Müşteriler > serCRM sayfasına gidin.
  2. Sistem, belirlenen tarihten sonra giriş yapmayan müşterileri otomatik olarak listeler.
  3. Her müşterinin yanında bir Not Ekle / Görüntüle butonu bulunur.
  4. Bu butona tıklayarak müşteriyle ilgili notlarınızı kaydedebilirsiniz.

Ekstra özellik: Yönetici Notları

Eğer Yönetici Notları Modülü aktifse, müşteri detay sayfasında özel bir alan daha açılır.

  • Bu alanda, müşteriye özel farklı notlar alabilirsiniz.
  • Not eklemek için bir modal pencere açılır. (Modal: Ekranın üzerinde açılan bir not penceresidir.)
  • Bu modal, size daha detaylı ve düzenli not alma imkânı sağlar.

3. Ne işinize yarar?

  • Uzun süredir giriş yapmayan müşterilere özel kampanya ya da hatırlatma yapabilirsiniz.
  • Hangi müşterinin neden pasif kaldığını not alarak satış stratejinizi geliştirebilirsiniz.
  • Tüm notları tek ekrandan yöneterek ekibinizle daha organize çalışabilirsiniz.

ipucu

Bu listeyi düzenli kontrol etmeniz, müşteri bağlılığını artırmak için harika bir yöntemdir.