Sipariş Aşamaları
Sipariş Aşamaları, serB2B e-ticaret sistemi kullanıcılarının gelen siparişleri kendi iş süreçlerine uygun şekilde sınıflandırmasına ve yönetmesine yardımcı olur. Tanımlanan sipariş aşamaları, Siparişler listesinde ve Sipariş Detay sayfalarında görüntülenerek, siparişlerin hangi aşamada olduğunu hızlıca görmeyi ve süreçlerin daha verimli şekilde ilerletilmesini sağlar.
Sipariş Aşamaları
Sipariş aşamalarını görüntülemek için serB2B yönetici panelinden Ayarlar > Sipariş Aşamaları bölümüne giderek varsayılan ya da tanımladığınız sipariş aşamalarını görüntüleyin.

1. Yeni Sipariş Aşaması Ekleme
Yeni bir sipariş aşaması eklemek için sağ üst köşedeki + butonuna tıklayın ve ardından aşağıdaki adımları takip edin.